Promenad!

Nu har man gått fram och tillbaka till jobbet i några dagar, och det är verkligen grymt skönt! När jag kommit hem och bara räknat promenaderna så har jag och Nalle gått runt 11 000 - 12000 steg fram och tillbaka till jobbet :)

Så igår fick jag skjuts av älsklingen till jobbet då, Nalle skulle stanna hemma med honom under dagen och när jag kom hem så kände jag hur jag verkligen var tvungen att gå ut och gå. Så jag och Nalle tog med oss fina Sofia ut på en LÅÅNNGGpromenad kl 21.00 på kvällen! Det blev en runda på över 1 ½ timma och lite över 10000 steg. Va grymt härligt!

Och sen så fick jag och hjärtat prata av oss och det behövde vi båda <3




Kram
Fröken N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0