Morgondagens äventyr- Utflykt (hjälp)

Imorgon är jag och Ole lediga tillsammans utan att behöva tänka på flytt, jobb eller plugg! Helt underbart. Så vi har bestämmt oss för att packa en picknick korg och åka iväg någonstans med Nalle och promenera och fika i naturen om vädret tillåter det.

Då får vi lite tid vi två att bara vara och jag ser verkligen fram emot det efter ett antal stressiga veckor (månader)

Så har några planer på var det kan bli. Antingen blir det Yngeredsforsen - "Döda fallet" i Ullared/Falkenberg som har mycket kultur och historia runt sig. Tyvärr hittar jag ingen information om de har vandringsleder där.

Eller så har jag hittat en 10kms rundvandringsled i Höör! Så vi får se var vi hamnar.

Vill gärna promenera på ett ställe där man kan gå runt en slinga så du kan komma tillbaka dit du började, helst ska den vara runt 1 mil lång och den ska inte ligga i Halmstad med Omnejd eller Båstad (hallandsåsen) för där har vi gått så himla mycket. Är det någon som kanske har något bra förslag??

Kram
Fröken N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0