God morgon (Pyttsan)

Jag AVSKYR att gå upp tidigt på morgonen, speciellt när nattens sömn bara blivit två timmar eftersom jag uppenbarligen inte ville sömna inatt och det slutade med att jag studerade taket. Men sådana nätter har man ibland med.

Idag är det iallafall dags för flytt. Vi kommer flytta allt i garaget och förrådet. Plus nästan allt i lägenheten förutom Sängen och 1 tv apparat, lite kläder och köps/städredskap eftersom vi kommer bo här i ca 1 vecka till. Anledningen till det är att vi har lägenheten efentligen månaden ut, men de som flyttar in tar lägenheten tidigare. Vi kände dock att vi behövde 1 vecka på oss med städning och så får målaren jobba ostörd i den nya lägenheten!

Det är nämligen så att vi får nästa hela lägenheten omgjord. Då hyresgästen innan oss både där i två år.

Så nu ska jag springa ut med Nalle, sen är det dags att visa alla killarna mina muskler :) haha!

Kram
Fröken N

När man väl ska flytta, varför inte göra det ordentligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0