Snurrig i bollen

Nu är det MYCKET på en och samma gång... Om en månad flyttar vi och vi har inte äns börjat att packa. För att göra det ännu bättre har jag mitt inlämningsarbete på utbidlningen jag går som ska lämnas in i samma veva, Och det är sssstttooorrrtt och mycket att lämna in!

Sen ska vi ju inte glömma jobb och en del annat smått och gått som händer i livet just nu!

Men är det inte härligt! Samtidigt som man undrar varför man tar på sig så mycket så känner jag att jag lever iallafall :)

Ikväll blir en tidig kväll så gubben ska bara se klart på CSI sen ska jag gosa med honom och kudden :)

Kram Fröken N




Tänk om man haft en sådan här säng hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0