Promenad och middagslagning!!

Nu har jag, sambon och Nalle våran hund varit ute på en go långpromenad ute i den snövita skogen :) Härligt och ytterligare 173 kalorier att lägga till kaloribanken :)

 

 



Sedan åkte vi till affären för att köpa lite middag. Har ni provat bulgur? En mycket god "ersättning" för ris, pasta och potatis. Påminner litegranna om couscous. Ett mycket bra alternativ ifall man vill ha mycket och fiberrik mat i sig, men vill spara in sina kalorier till annat :)

Dagens middag!


undefined

330 kalorier
undefined
9 kalorier
undefined
4 kalorier
undefined
13 kalorier
undefined
67 kalorier
undefined
150 kalorier
undefined
85 kalorier
undefined
50 kalorier


Det blev totalt 708 kalorier. MEN så här i efterhand insåg jag att det här blev fan så mycket mer mat än jag kunde äta och jag är stor i maten så jag rekommenderar er att halvera åtminstonde bulguren och kycklingen.
Så här blev iallafall resultatet.


 

 

Nu ska jag unna mig ett gals vin :)

 

Kram Fröken N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0