En spännande framtid..

Så då var det dax.. har haft funderingar ett tag på att skaffa en blogg.

Anledningen är jag skaffar bloggen är dels för att jag för 3 veckor sedan igår slutade röka :) och kände att nu är det dax att komma igång med motion och träning. Jag har ett dåligt bäckenben så därför är det viktigt att hålla stabiliteten i mage och rygg annars får jag sjuhelsike ont.

Fast det är inte bara därför :) Jag och min sambo planerar att skaffa en bäbis.

Nu är det så att vi tyvärr inte kan få barn den naturliga vägen utan vi kommer att få använda oss av provrörsbefrukting. Jag kommer gå mer ingående på detta senare i bloggen.

Så detta är en blogg om mitt liv som det nu börjar röras om i grytan på ordentligt :)

Nu är det dags att hoppa in i bingen för mig efter en 55 timmars vecka på jobbet!!

Kram Fröken N




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0