Xtreme Balance

Jag har världens underbaraste Karl :)

För ca två år sedan skaffade han ett xtreme balance band, redan innan dem kom ut på marknaden i sverige (för nu finns det kopior överallt)

Ole sov alltid som en fjäder innan, såfort jag andades vaknade han. Tänk den frustrationen för både mig och honom varje gång jag började tidigt och han skulle sova vidare. Han kände sig aldrig utvilad. När han började meed sitt armband så kunde han helt plötsligt sova en hel natt utan att vara orolig. Och jag kunde äntligen gå upp på morgonen och pussa honom hejdå utan att vara orolig för att han vaknade.

Vi har fått lärt oss en massa tester med dessa armband som vi provat på 100 tals om inte 1000 tals personer. Varje gång vi träffat någon har vi provat dem testerna. Och det slår till 99 % aldrig fel.

Vissa menar på att det är psykist och att dem inte fungerar medans vi faktiskt har "fusk" provat/lurat dem vi testat på och sätt att det funkar :)

huvudsytet med xtreme balance är att man blir vigare, rörligare, starkare bland annat. Vill ni veta mer får ni gå in och läsa om det för jag orkar inte förklara :)

Iallafall! Jag har väntat på mitt band i ungefär två år och nu kommer min underbara älskling hem och har fått tag på ett till mig :) Superglad

http://www.balance-extreme.com/
http://www.facebook.com/pages/Xtreme-Balance-Sverige/111017365637684
http://www.xtrembalance.com/en/products


Så här ser den ut som jag fick idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0