Världens bästa Nalle!!

Nalle världens bästa Nalle, Han har funnits hos mig i snart 10 år. Det är helt sjukt hur fort tiden går. Men min älskade bäbis är definitivt fortfarande som en valp!

De är mycket krut kvar i honom och jag hoppas det håller sig så länge till!

Jag har tidigare haft en blogg till Nalle med hand träning då Nalle råkade tyvärr ut för en olycklig händelse när han var liten. Han blev påflugen av två hanhundar när han låg och solade längs strandkanten.

Detta har tyvärr satt spår hos honom. Bloggen var därför en blogg om Nalles resa och om hans väg till en tryggare kille när det kommer till hanhundar och min berättelse till att bli en tryggare matte!

Det finns mycket härliga bilder i denna bloggen med på Nallemannen. Jag har inte skrivit på ett bra tag med har gärna kvar den som ett minne av vad vi gjorde jag och Nalle :)

Hundennalle.blogspot.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0