Transport från vigsel till festlokal

Jag och Ole har suttit och pratat en del om hur vi ska ta oss från vigseln till festen.

Både häst & Vagn och att rida på hästar har kommit på tal då jag är en riktig hästtok, och även att åka bil som är mer traditionellt.

Min goa vän Mli är även hon hästtjej och har även hon en del kontakter inom häst världen och skulle luska lite...

Hade det inte varit fantastiskt att få komma till lokalen i häst och vagn.... JO



http://www.bjarka-saby.se/arrangemang.htm


Detta är Mlis vagn som hon köpt, hade varit fantastiskt att få åka i denna :)

Saken hör dock till den att en bil kommer vi behöva ändå för att jag ska ju komma i bil till vigseln eftersom jag och mina brudtärnor kommer sist, men det kommer nog lösa sig ändå är jag säker på :)

Kram Fröken N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0