Tomhål!

Känner mig halv just nu!

Har en helt fantastisk kompis i mitt liv, som jag verkligen älskar. Hon är bäst och helt underbart! Men för tillfället mår hon inte bra alls, vill så gärna finnas där och hjälpa henne av hela mitt hjärta! Men just nu låter hon mig inte riktigt finnas där för henne.

Jag vet att jag jag inte kan göra mer än att försöka, finnas där och stötta. Men ibland känner jag att jag borde nog ringa eller gå till henne och visa att jag finns, och ibland känner jag att hon inte vill detta. Jag vet absolut inte hur det är utan det är bara en känsla!

Jag vet hur hon mår till stor del, för allt hon går igenom har jag gått igenom under några års tid. Jag vet ilskan, besvikelsen, ledsamheten, orkeslösheten, förtvivlan och känslan av att livet är det värsta som finns. Men även om jag vet detta så kan jag bara finnas där för henne och lyssna!

Men jag känner mig halv, denna underbara tjej har tagit en sådan stor plats i mitt hjärta. Jag vill göra allt för att få henne att må bra. Avskyr och se och känna att hon mår såhär!!

Älskar dig!


Kommentarer
Postat av: SILONA

"Jag vet absolut inte hur det är utan det är bara en känsla!"



Tro mig, det är bara en känsla. Känn inte så.



Jag hör av mig imorgon. Är svintrött just nu.

Jag älskar dig med. Du är bäst!

/förevigt din bästa vän

2012-02-29 @ 21:42:28
URL: http://silona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0