Promenad!

Slutade jobba kl 15.30 idag, åkte hem och mötte upp min underbara Sofia för en promenad med Nalle! Och promenad blev det! 3 timmar senare och här sitter jag, alldeles slut i benen. Men nöjd :)

Nu ska jag fixa till lite sparrissoppa med litebröd och 7 % Korv. Ska blir mums :)



Här kommer också en fin bild på Sofia! Sofia är en helt underbar fantastisk person och kompis. Mycket har hänt men det sista året har vi verkligen lärt känna varandra på riktigt. Sofia är helt fantastisk och otroligt go! Hon finns alltid där när det är något och hon är ett enormt stöd.

Vad som än händer så kommer Sofia ha en otroligt stor plats i mitt hjärta!

Älskar dig gumman!!!



Denna bilden älskar jag :)

Här kommer en länk till Sofias blogg: http://www.Silona.se


Kommentarer
Postat av: SILONA

TACK ÄLSKADE DU! <3 Du är bäst. Den bilden har jag typ glömt bort :) Haha!

2012-02-15 @ 20:38:18
URL: http://silona.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0