NEJ NU FAN....!!!

Nu längtar jag tills att vi ska flytta så jag kan komma igång med träningen ordentligt... Började ju springa men jag tycker bara det är kul ett kort tag och behöver i kombination med joggningen något annat att göra.

Gym avskyr jag egentligen de senaste 3 gångerna har jag köpt kort och använt dem sammanlagt 2 månader på 1 år.

1 ställe som jag verkligen älskade att träna på var Friskis & svettis. Dem har ALLT där, problemet är bara det att om jag inte kommit till tränningen inom 10 minuter efter jag blivit träningssugen så kan jag lika gärna skita i det för jag kommer bara iväg 3 gånger av 10 ändå!

Men trotts detta har jag nu bestämmt mig för att ge gymmet och tränningspass (som jag faktiskt tycker är kul) en chans till. Och anledningen är att gymmet ligger 45 sekunder ifrån min ytterdörr efter vi flyttat :)

NU kan jag OMÖJLIGT komma på fler undanflykter, eller joo jag kan nog MEN jag SKA inte hitta på mer undanflykter. Nu fan ska det bli andra bullar.

Längtar tills vi flyttar... :)


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Vart ska ni flytta? Kram

2012-02-04 @ 07:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0