Inbjudningskort!!

Nu är äntligen alla inbjudningskort klara och är på väg ut till alla våra bröllopsgäster :) Nu börjar det kännas väldigt verkligt men åhh va kul det är :)

Jag valde ju att göra våra inbjudningskort själva, dels för att jag tycker det är förbaskat kul och dels för att det blir billigare! Allt man kan göra bra men spara på är viktigt tycker jag/vi.

När inbjudningskorten kommit ut till alla så kommer jag lägga ut bilder och berätta hur jag gjorde för er som vill ha lite tips på och inspiration om ni vill göra era egna till ett bröllop eller till en fest :)

Ni kommer däremot få en liten tjuvkik av hur det såg ut när jag satt och pysslade lite häromdagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0