Lång tid sedan..

Herregud vad jag har haft att göra den sista tiden, jag önskar att jag kunde berätta allt för er men del grejer måste jag hålla för mig själv.
Vi är numera inflyttade i lägenheten :) Vi har kommit ordning och vi trivs riktigt bra :)
Jag fick tillbaka mitt arbete/tenta från skolan och även denna gången fick jag högsta betyg :) Otrolig lycka!!
Jobbet rullar på, jag har börjat tärna och börjar faktiskt gilla det riktigt mycket, samtidigt som jag har gått ner ungefär 5 kg genom att hålla kol på mina kalorier :)
Jag ska börja försöka uppdatera mer igen... Bröllopsplanerna har ochkså stannat av lite, men nu är det dags att ta tag i allt igen :)
Kram
Fröken N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0