Glädjen jag känner nu!


Jag måste bara få slänga några lovord över mitt nya gym :)

 

Jag är en hopplös "jojo" tränare, jag köper ett årskort, är super taggad, införskaffar mig alla möjliga träningsprylar och träningsvideos. Jag kommer igång, motiverad till tusen, tränar 1-2 ggr per vecka, men någonstans inom mig vet jag om att detta kommer aldrig hålla. 2 veckor - 1 månad senare har jag slutat träna och jag är bunden till mitt gymkort som jag sitter och slänger pengar på i 11 månader till.

 

Detta händer mig VARJE gång jag börjar träna. Kruxet tror jag är att när jag börjar träna, vill jag ha snabba resultat, jag vill att det ska synas och kännas direkt. Samtidigt som jag går in med inställningen (omedvetet/medvetet/en blandning av båda delarna) att jag inte kommer fortsätta.
Jag har insett nu att för att jag verkligen ska köra igång ordentligt, behöver jag så fort jag få min träningslust få på min träningskläderna och vara på gymmet inom 10 minuter. Samtidigt som jag verkligen behöver bestämma mig, men ta det i 1 steg i taget.

 

 

För ca 1 månad sedan skrev jag in mig på ett gym som ligger 1 minut ifrån vår nya lägenhet. Detta är ett lite dyrare gym och ett gym jag troligtvis aldrig hade valt om jag inte bodde där jag bor nu.

 

 

MEN OJJJJ!! Jag är förälskad.

 

 

Jag är förälskad i detta gymmet Form Friskvård

 

 

Jag är förälskad i passen

 

 

Jag är förälskad i personalen

 

 

Jag är förälskad i instruktörerna

 

Jag har aldrig tyckt det varit så kul att träna tidigare. Jag älskar att komma till gymmet, jag ser fram emot att gå och träna och jag älskar passen. Personalen/instruktörerna är grymt trevliga och otroligt hjälpsamma. dem är peppande och motiverande, dem kommer ihåg dig, och de tar alltid sig tid att prata lite med dig, om allt mellan himel och jord och får dig att känna dig så FRUKTANSVÄRT VÄLKOMMEN!

 


JAG ÄR FÖRÄLSKAD

 

Att ha tränningskort på Form Friskvård är värt alla pengar det kostar, och för att få mig såhär träningsmotiverad så jag tränar ca 5 ggr per vecka (olika träningsmoment självklart) och tycker det är kul och verkligen verkligen vill fortsätta så måste personalen vara av världsklass.

:) Im happy
Kram
Fröken N
http://www.formfriskvard.com/index.asp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0