Fertillitet

Idag var det dags för mig att åka upp till infertillitetsmottagningen igen och kolla upp min fertillitet, detta är något som alla får gå igenom när man ska genomgå provrörsbefruktning.

Men jag kan andas ut, för jag har redan kollat upp den, det gjordes i september och jag är fullt fertill, men eftersom proverna bara gäller i 1 år ville dem göra det igen för at inte behöva avbryta behandlingar bara för att provet går ut.

 

Idag tog de även alla blodsjukdomar, även dessa kan jag vara lugn med eftersom jag lämnar blod och får en gratis hälsokontroll var 3 månad :) Men även röda hund test.
Så nu får vi vänta och se :) Den 25/4 ska jag och Ole upp på vårat första gemansama möte/läkarbesök tillsammans för att de ska kunna skicka en specialremiss ner till MAS i Malmö där vi senare kommer att utföra behandlingarna.

När, var och hur tänkte jag skriva men det stämmer inte, utan När detta vi kommer att börja göra inseminationerna kommer vi att hålla för oss själva. Och anledningen är att vi vill veta till 100 % att jag kommer att lyckas och behålla barnet utan missfall innan vi går ut med nyheten. Samtidigt vill jag inte känna någon press av att folk hela tiden frågar och undrar utan den dagen allt gått i hamn så kommer jag att berätta det.. Det kan jag Lova :)

 

Kram
Fröken N

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till! :)

2012-04-12 @ 19:40:11
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: Lotta

Lycka till älskade Nathalie.

Kan gamle faster sen få be dig ändra eller förstora typsnittet på texten?!. Gamle faster ser knappt vad det står!! ;)

2012-04-17 @ 14:44:42
URL: http://jagakcal.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0